![]() |
|
اسمان_اپتیک - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: اسمان_اپتیک (/thread-1279.html) |
اسمان_اپتیک - Castor va Pollux - 12-22-2009 پشت مجله نجوم این ماه تبلیغ اسمان شب مثل همیشه موجوده ولی اینبار ایران اپتیک رو به عنوان نمایندگی اهواز ذکر کرده.این یعنی ایران اپتیک و اسمان شب یکی شدند؟ اسمان_اپتیک - abadanastro - 12-23-2009 جدی می گین ؟ لطفا اگر کسی اطلاعات بیشتری داره بگه اسمان_اپتیک - Belder - 12-23-2009 نه من که اصلا فکر نمی کنم اینطور باشه hock:
اسمان_اپتیک - abadanastro - 12-23-2009 چون ایران اپتیک خودش نماینده شرکت های تال مید اوریون اسکای واچر و ... است نیازی به این کار نداره hock:
|