![]() |
|
10 دی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: ماه (https://www.astrotalk.ir/forum-31.html) +--- موضوع: 10 دی (/thread-1291.html) |
10 دی - Castor va Pollux - 12-30-2009 دوستان ۵شنبه ساعت۱۰و۲۰ دقیقه ماه گرفتگی جزیی اتفاق می افته.رصد اون رو از دست ندید. 10 دی - EBN e SINA - 01-01-2010 من چند تا عکس گرفتم که بهترینشونو میذارم رو سایت. البته خیلی خوب نشده. از رو پشت بوم خونمون گرفتم. 10 دی - abadanastro - 01-01-2010 این هم عکسی که من گرفتم ![]() در این عکس چند نکته هست یکی جابجایی سایه بروی ماه دوم میزان آلودگی نوری منطقه سوم تلسکوپ استفاده شده ( تال 120 ) 10 دی - مهمان - 01-01-2010 عکسهاتون و به سایت www.apod.ir ارسال کنید. 10 دی - EBN e SINA - 01-01-2010 البته من تلسکوپ نداشتم. با یک دوربین دیجیتال و بدون سه پایه این عکس رو گرفتم. |