تالار گفتگو ستاره‌شناسان
10 دی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: ماه (https://www.astrotalk.ir/forum-31.html)
+--- موضوع: 10 دی (/thread-1291.html)



10 دی - Castor va Pollux - 12-30-2009

دوستان ۵شنبه ساعت۱۰و۲۰ دقیقه ماه گرفتگی جزیی اتفاق می افته.رصد اون رو از دست ندید.


10 دی - EBN e SINA - 01-01-2010

من چند تا عکس گرفتم که بهترینشونو میذارم رو سایت.
البته خیلی خوب نشده. از رو پشت بوم خونمون گرفتم.


10 دی - abadanastro - 01-01-2010

این هم عکسی که من گرفتم

[عکس: 1262326962.jpg]

در این عکس چند نکته هست
یکی جابجایی سایه بروی ماه
دوم میزان آلودگی نوری منطقه
سوم تلسکوپ استفاده شده ( تال 120 )


10 دی - مهمان - 01-01-2010

عکسهاتون و به سایت www.apod.ir ارسال کنید.


10 دی - EBN e SINA - 01-01-2010

البته من تلسکوپ نداشتم.
با یک دوربین دیجیتال و بدون سه پایه این عکس رو گرفتم.