تالار گفتگو ستاره‌شناسان
وبلاگ اقای ناظمی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: ستاره شناسان (https://www.astrotalk.ir/forum-49.html)
+--- موضوع: وبلاگ اقای ناظمی (/thread-1292.html)



وبلاگ اقای ناظمی - Castor va Pollux - 12-31-2009

جالبه که ایشون وبلاگ دارند.بازدید بفرمایید...
http://pnazemi.persianblog.ir/


وبلاگ اقای ناظمی - New Astronomer - 12-31-2009

آره جالب بود. از سال 82 تا حالا داره فعالیت میکنه و ما بیخبریم.
البته فرقی هم نمیکنه. چون سال 82 من هنوز فکر میکردم زمین مرکز عالمه. :wink: Big Grin
اون موقع میدیدم هم چندان به حال من فرقی نداشت.