![]() |
|
وبلاگ اقای ناظمی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: ستاره شناسان (https://www.astrotalk.ir/forum-49.html) +--- موضوع: وبلاگ اقای ناظمی (/thread-1292.html) |
وبلاگ اقای ناظمی - Castor va Pollux - 12-31-2009 جالبه که ایشون وبلاگ دارند.بازدید بفرمایید... http://pnazemi.persianblog.ir/ وبلاگ اقای ناظمی - New Astronomer - 12-31-2009 آره جالب بود. از سال 82 تا حالا داره فعالیت میکنه و ما بیخبریم. البته فرقی هم نمیکنه. چون سال 82 من هنوز فکر میکردم زمین مرکز عالمه. :wink: ![]() اون موقع میدیدم هم چندان به حال من فرقی نداشت. |