تالار گفتگو ستاره‌شناسان
انجمن اختر شناسی وگا - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: انجمن‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html)
+--- موضوع: انجمن اختر شناسی وگا (/thread-131.html)



انجمن اختر شناسی وگا - zabihollah - 06-07-2006

سلام
دانشجویان دانشگاه یاسوج به مناسبت روز جهانی ستاره شناسی با برگزاری برنامه ای مفصل انجمن اخترشناسی وگا را تاسیس کردند . گزارش مفصل ( فیلم برنامه ) موجود می باشد . برای گرفتن این گزارش می توانید با
s_aminmousavi@yahoo.com
zabihollahm@gmail.com
تماس بگیرید .


انجمن اختر شناسی وگا - مهمان - 06-13-2006

پیشنهاد من این است که در این مکان گروه خود را بطور کامل معرفی نمایید Smile