تالار گفتگو ستاره‌شناسان
هماهنگی بیشتر بین اعضا - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html)
+--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html)
+--- موضوع: هماهنگی بیشتر بین اعضا (/thread-1312.html)



هماهنگی بیشتر بین اعضا - abadanastro - 01-08-2010

درود بر دوستان
می دونم قبلا هم مطرح شده و می دونم تالار گفتگو برای این هست که هر کس هر وقت خواست بیاد و ....

اما پیشنهاد می دم دوستانی که وقتشون در پاره ای از اوقات خالی هست با یک برنامه ریزی در یک زمان خاص آنلاین بشیم و به بحث بپردازیم
1- سرعت پست دهی بالاتر میره
2- دیگه نیاز نیست 1 روز تمام منتظر بقیه شد
3- مطالب بیشتری در اختیار مردم قرار میگیره و ...