تالار گفتگو ستاره‌شناسان
جبار یا تخم مرغ ؟! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: جبار یا تخم مرغ ؟! (/thread-1320.html)

صفحات 1 2


جبار یا تخم مرغ ؟! - newsha h - 01-14-2010

به نظر شما این سحابیه جباره ؟!!!!!! Confusedhock: Confusedhock:


جبار یا تخم مرغ ؟! - Sun girl - 01-14-2010

سلام دوست عزیز می شه نام منبع را ذکر کنید؟ Big Grin


جبار یا تخم مرغ ؟! - newsha h - 01-14-2010

بله میشه اسم کتاب: اسرار کیهان !صفحه 173 !


جبار یا تخم مرغ ؟! - Sun girl - 01-14-2010

حتما اشتباه تایپی شده... :lol: :lol:


جبار یا تخم مرغ ؟! - newsha h - 01-14-2010

امیدوارم هرچه سریعتر ویرایش بشه !چون ممکنه خیلی ها که نمیدونم جبار چه شکلیه فکر کنن جبار این شکلیه !
من خودم تا چندسال پیش فکر میکردم جبار این شکلیه !!


جبار یا تخم مرغ ؟! - abadanastro - 01-14-2010

تصویر واضح نیست !


جبار یا تخم مرغ ؟! - newsha h - 01-14-2010

چرا ؟!!

این خوبه ؟!


جبار یا تخم مرغ ؟! - Castor va Pollux - 01-14-2010

این اشتباه کوچک نیست.سحابی تخم مرغ به جای شکارچی...


جبار یا تخم مرغ ؟! - doctorp30 - 01-14-2010

جا داره که بگم واقعا مترجم کم سوادی بودن !
حتی نمی دونستن سحابی جبار رو می نویسن orion nebula نه nebula orion !
آخه حتی شباهتی هم ندارن !


جبار یا تخم مرغ ؟! - abadanastro - 01-14-2010

نور افتاده بود توی تصویر فکر کردم یه چیزی اون وسطه ! شک کردم

بله این سحابی تخم مرغ (egg nebula ) واقع در صورت فلکی دجاجه ( قو ) cygnus است که یارو نوشته جبار !!!

تصویر رو اشتباه زدن نه نوشته ها رو :lol:

عجب :!: