تالار گفتگو ستاره‌شناسان
برنامه "به آسمان نگاه کن" - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: برنامه "به آسمان نگاه کن" (/thread-1328.html)



برنامه "به آسمان نگاه کن" - Sagittarius - 01-18-2010

سلام دوستان. کسی در باره برنامه رادیویی "به آسمان نگاه کن" که یکشنبه ها 9 شب از رادیو فرهنگ پخش میشد اطلاع
داره؟ میدونید چه بلایی سرش اومده که یک باره پخشش متوقف شد؟


برنامه "به آسمان نگاه کن" - iya2009 - 01-18-2010

پخشش متوقف نشده
فکر کنم افتاده دوشنبه ها
یه بار دوشنبه بود که پخش شد