![]() |
|
برنامه "به آسمان نگاه کن" - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: برنامه "به آسمان نگاه کن" (/thread-1328.html) |
برنامه "به آسمان نگاه کن" - Sagittarius - 01-18-2010 سلام دوستان. کسی در باره برنامه رادیویی "به آسمان نگاه کن" که یکشنبه ها 9 شب از رادیو فرهنگ پخش میشد اطلاع داره؟ میدونید چه بلایی سرش اومده که یک باره پخشش متوقف شد؟ برنامه "به آسمان نگاه کن" - iya2009 - 01-18-2010 پخشش متوقف نشده فکر کنم افتاده دوشنبه ها یه بار دوشنبه بود که پخش شد |