تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اگه رفتي قطب... - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: آموزش ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-54.html)
+--- موضوع: اگه رفتي قطب... (/thread-1334.html)



اگه رفتي قطب... - dehdari - 01-26-2010

سلام...
يك مطلب نوشته بودم در مورد چگونگي قبله يابي در قطبين زمين براي آستروتاك...
ولي وقتي خواستم بذارمش ،تصاويرش طوري بود كه صفحه رو از حالت معمولي و هميشگي خارج مي كرد ،منم بلد نبودم كه درستش كنم :oops:
بخاطر اين كه زحماتم(در تايپ ضعيفم :oops: )هدر نره ناچارا اون رو در وبلاگم قرار دادم...
حالا هركس كه دوست داشت،ميتونه اين پست رو بخونه
بنظر من كه جالبه...

http://nightsky-iran.blogfa.com/8811.aspx


اگه رفتي قطب... - Owl - 01-26-2010

سلام
بسيار خوب بود. من مرور سريعي كردم و اگر وقت شد كامل مي‌خونم.