![]() |
|
اگه رفتي قطب... - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: آموزش ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-54.html) +--- موضوع: اگه رفتي قطب... (/thread-1334.html) |
اگه رفتي قطب... - dehdari - 01-26-2010 سلام... يك مطلب نوشته بودم در مورد چگونگي قبله يابي در قطبين زمين براي آستروتاك... ولي وقتي خواستم بذارمش ،تصاويرش طوري بود كه صفحه رو از حالت معمولي و هميشگي خارج مي كرد ،منم بلد نبودم كه درستش كنم :oops: بخاطر اين كه زحماتم(در تايپ ضعيفم :oops: )هدر نره ناچارا اون رو در وبلاگم قرار دادم... حالا هركس كه دوست داشت،ميتونه اين پست رو بخونه بنظر من كه جالبه... http://nightsky-iran.blogfa.com/8811.aspx اگه رفتي قطب... - Owl - 01-26-2010 سلام بسيار خوب بود. من مرور سريعي كردم و اگر وقت شد كامل ميخونم. |