![]() |
|
تنظیم تلسکوپ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تنظیم تلسکوپ (/thread-1339.html) |
تنظیم تلسکوپ - esteghlal08 - 01-30-2010 سلام.من یه تلسکوپ مدل AZGT 130 MM با ردیاب خودکار دارم ولی نحوه تنظیم ردیاب اون رو نمیدونم.مثلا وارد کردن مختصات و ساعت رسمی و غیره . درضمن لطفا به من نحوه ی پیدا کردن مختصات لازم رو بدین. باتشکر تنظیم تلسکوپ - مهمان - 01-30-2010 دورد بر شما تنظیم این تلسکوپ در کاتالوگ خودش وجود دارد. مشکل شما دقیقاً در چه موردی است و در کدام شهر زندگی میکنید.. تنظیم تلسکوپ - esteghlal08 - 01-31-2010 مشکل من در بخش وارد کردن تنظیمات اولیه مانند مختصات جغرافیایی ، ساعت رسمی و ... است. من در مشهد زندگی میکنم. در ضمن برای یافتن راه حل یکی از این مشکلات یعنی مختصات به سایت heaven هم مراجعه کردم ولی با مختصاتی که ان سایت به من داد و من هم وارد کردم ، پس از فشردن کلید search مثلا برای ماه یا مشتری ، تلسکوپ دور خودش می چرخد. |