![]() |
|
کلیپی از کهکشان ما - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html) +--- موضوع: کلیپی از کهکشان ما (/thread-1350.html) |
کلیپی از کهکشان ما - New Astronomer - 02-18-2010 .........................................3D Milky Way
|