تالار گفتگو ستاره‌شناسان
کلیپی از کهکشان ما - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html)
+--- موضوع: کلیپی از کهکشان ما (/thread-1350.html)



کلیپی از کهکشان ما - New Astronomer - 02-18-2010

.........................................3D Milky Way


[عکس: 07_galaxy.jpg]