تالار گفتگو ستاره‌شناسان
سال نو مبارک!!! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html)
+--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html)
+--- موضوع: سال نو مبارک!!! (/thread-1374.html)



سال نو مبارک!!! - Virologist - 03-21-2010

برای همه سالی خوش سرشار از موفقیت و پیشرفت رو آرزو میکنم Big Grin