![]() |
|
سال نو مبارک!!! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: تماس با مدیران تالار (https://www.astrotalk.ir/forum-8.html) +--- انجمن: تماس با نگاهبان ها و مدیر کل (https://www.astrotalk.ir/forum-58.html) +--- موضوع: سال نو مبارک!!! (/thread-1374.html) |
سال نو مبارک!!! - Virologist - 03-21-2010 برای همه سالی خوش سرشار از موفقیت و پیشرفت رو آرزو میکنم
|