تالار گفتگو ستاره‌شناسان
آسمان پارسی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: آسمان پارسی (/thread-1390.html)



آسمان پارسی - supr nova - 03-31-2010

درضمن من تازگی ها یک وبلاگ درست کردم .ممنون میشم اگر توی کامل کردنش کمکم کنید!
http://persiansky2010 .blogfa.com
منتظر نظراتتان هستم
ممنون :wink:


آسمان پارسی - kashan astronomer - 04-01-2010

سلام بچه ها
خوش حال میشم به وبلاگ منم سری بزنید
creationuniverse.blogfa.com
نظر یادتون نره