تالار گفتگو ستاره‌شناسان
یک سوال دیگر - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: یک سوال دیگر (/thread-1391.html)



یک سوال دیگر - supr nova - 04-02-2010

این ستاره هایی که جلوی اسم ها هستن چی رو نشون میدن؟


یک سوال دیگر - newsha h - 04-02-2010

فکر میکنم میزان فعال بودن تو تالارو نشون میده .


یک سوال دیگر - supr nova - 04-02-2010

خوب چه طوری میشه ستاره هامون رو بیشتر کنیم؟


یک سوال دیگر - newsha h - 04-02-2010

باید نوشته هاتونو زیاد کنین .


یک سوال دیگر - spacecrazee - 04-02-2010

این ستاره ها در معنای همان رده بندی اعضا هستند.برای بدست آوردن ستاره ها ی بیشتر باید فعالیتهای خود را بالا ببرید.و هرچه پستهای شنا بیشتر باشند رده شمابالاتر میرود.