![]() |
|
من مي خواهم يك گروه نجومي راه بندازم - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: من مي خواهم يك گروه نجومي راه بندازم (/thread-1401.html) |
من مي خواهم يك گروه نجومي راه بندازم - space-tanya - 04-08-2010 سلام سلام من تانيا هستم مي خواستم در منطقه 4 (نارمك)يك گروه نجومي بزنم انهاي كه مايل به همكاري جدي هستند مي توانند اعلام امادگي كنند در اين گروه نجومي تدريس و البته رصد انجام مي گيرد ياعلي |