تالار گفتگو ستاره‌شناسان
من مي خواهم يك گروه نجومي راه بندازم - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: انجمن‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html)
+--- موضوع: من مي خواهم يك گروه نجومي راه بندازم (/thread-1401.html)



من مي خواهم يك گروه نجومي راه بندازم - space-tanya - 04-08-2010

سلام سلام
من تانيا هستم
مي خواستم در منطقه 4 (نارمك)يك گروه نجومي بزنم انهاي كه مايل به همكاري جدي هستند مي توانند اعلام امادگي كنند
در اين گروه نجومي تدريس و البته رصد انجام مي گيرد
ياعلي