![]() |
|
عکس های ..... - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html) +--- موضوع: عکس های ..... (/thread-1413.html) |
عکس های ..... - caspian nojum - 04-17-2010 سلا دوستان این عکس هارا برای شما اماده کردم امیدوارم خوشتان بیاد راستی هر روز عکس هارا جدید میکنم عکس های ..... - fatema123 - 07-06-2010 قشنگن اين عكس ها رو چه جوري مي گيري عکس های ..... - only orion - 07-06-2010 عكس ها رو ايشون نگرفتن.عكس اول از آقاي بابك امين تفرشي هست كه فكر كنم دنباله دار هيل باپ باشه.عكس دوم نميدونم از كيه. عکس های ..... - مهمان - 07-12-2010 نه عزیز عکس اول از اشین زاکاریان است و تصویر دوم توسط تلسکوپ هابل گرفته شده |