![]() |
|
نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html) +--- موضوع: نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک (/thread-1418.html) |
نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - Sun girl - 04-19-2010 http://www.parssky.com/view/1240.aspx نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - fatema123 - 07-02-2010 خوب بود :wink: نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - caspian nojum - 07-02-2010 جالب بید :mrgreen: |