تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: كهكشان ها، سحابی ها، و خوشه ها (https://www.astrotalk.ir/forum-17.html)
+--- موضوع: نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک (/thread-1418.html)



نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - Sun girl - 04-19-2010

http://www.parssky.com/view/1240.aspx


نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - fatema123 - 07-02-2010

خوب بود :wink:


نجوایی ناشناخته از کهکشانی نزدیک - caspian nojum - 07-02-2010

جالب بید :mrgreen: