تالار گفتگو ستاره‌شناسان
کلاس ستاره شناسی در اهواز - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: کلاس ستاره شناسی در اهواز (/thread-1426.html)



کلاس ستاره شناسی در اهواز - melody - 04-28-2010

سلام آقای جعفری زاده میخواستم بدونم شما در تابستون کلاس نجوم برگزار می کنید ؟ در کجا؟


کلاس ستاره شناسی در اهواز - مهمان - 04-29-2010

درود بر شما
اگر دوره‌ای برگزار شود در سایت www.ahvazastro.com اطلاع می دهیم. اما کلاسهای خصوصی برگزار می شود. 09354844077


کلاس ستاره شناسی در اهواز - melody - 04-30-2010

ممنون :lol: