![]() |
|
کلاس ستاره شناسی در اهواز - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: کلاس ستاره شناسی در اهواز (/thread-1426.html) |
کلاس ستاره شناسی در اهواز - melody - 04-28-2010 سلام آقای جعفری زاده میخواستم بدونم شما در تابستون کلاس نجوم برگزار می کنید ؟ در کجا؟ کلاس ستاره شناسی در اهواز - مهمان - 04-29-2010 درود بر شما اگر دورهای برگزار شود در سایت www.ahvazastro.com اطلاع می دهیم. اما کلاسهای خصوصی برگزار می شود. 09354844077 کلاس ستاره شناسی در اهواز - melody - 04-30-2010 ممنون :lol: |