تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تلسکوپ همراه - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: تلسکوپ همراه (/thread-1490.html)



تلسکوپ همراه - roobahak - 06-14-2010

سلام.دوستان آیا میشه یک شکستی کوچیک رو که حلقه و صفحه اتصال داره روی یک سه پایه دوربین عکاسی سوار کرد.توی سایت اوریون سه پایه هایی هستند که کاملا شبیه سه پایه های دوربینهای عکاسین.
:x


تلسکوپ همراه - roobahak - 06-15-2010

پس کسی چیزی نمیدونه؟


تلسکوپ همراه - only orion - 06-15-2010

سلام
اگه رابط داشته باشين ميشه.مثل دوربين دوچشمي.