![]() |
|
تلسکوپ همراه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تلسکوپ همراه (/thread-1490.html) |
تلسکوپ همراه - roobahak - 06-14-2010 سلام.دوستان آیا میشه یک شکستی کوچیک رو که حلقه و صفحه اتصال داره روی یک سه پایه دوربین عکاسی سوار کرد.توی سایت اوریون سه پایه هایی هستند که کاملا شبیه سه پایه های دوربینهای عکاسین. :x تلسکوپ همراه - roobahak - 06-15-2010 پس کسی چیزی نمیدونه؟ تلسکوپ همراه - only orion - 06-15-2010 سلام اگه رابط داشته باشين ميشه.مثل دوربين دوچشمي. |