تالار گفتگو ستاره‌شناسان
جشنواره تهران - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: رویدادهای ویژه (https://www.astrotalk.ir/forum-10.html)
+--- انجمن: جشنواره ساعت آفتابی (https://www.astrotalk.ir/forum-66.html)
+--- موضوع: جشنواره تهران (/thread-1510.html)



جشنواره تهران - niza_leo - 06-28-2010

baba che Bbokhaaaaaaaaar boodan kasaii ke raftan jashnvare va soojhe jam nakardan!
man khodamam boodam kolli soojhe O ax jam kardam amaaaaa....axam upload nemishe!
hala oonaii ke boodan 1kam azash tarif konan ta keifiatesho besanjimmmm! Confusedhock:


جشنواره تهران - Sky_Watcher - 06-29-2010

میشه لطفا فارسی بنویسید یا حداقل واضح تر بنویسید


جشنواره تهران - melody - 06-30-2010

Sky_Watcher نوشته: میشه لطفا فارسی بنویسید یا حداقل واضح تر بنویسید
راست مي گه :!:


جشنواره تهران - Sun girl - 06-30-2010

می گن کسانی که جشنواره ی تهران رفتن در بارش تعریف کنن تا بتونیم کیفیتش رو بسنجیم.