![]() |
|
عكسي از ماه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: عكسي از ماه (/thread-1528.html) |
عكسي از ماه - yperseusy - 07-03-2010 سلام يه عكس از ماه ميخوام كه چاله هاي لبه ي اون نام گذاري شده باشه كسي در دست رس نداره :?: :?: عكسي از ماه - astronomer50 - 07-03-2010 سلام خوب می تونی تو ستاری نایت همه ی حفره های اونو ببینی!! ولی من فقط اینو دارم |