![]() |
|
Canon A570 - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: Canon A570 (/thread-1538.html) |
Canon A570 - sinohe_srs - 07-04-2010 سلام بازم سوال دارم البته اگر دوباره نمیگید علمی نیست و ... من یه دوربین canonدارم که 7 مگاپیکسل هست و مدل A570، سوالم اینه که میتونم باهاش از آسمون عکس بگیرم؟اصلا چجوری تنزیمش کنم :?: Canon A570 - مهمان - 07-04-2010 دورد بر شما خیر نمیشه عکاسی به صورت مستقیم کرد و تنها از طریق قرار دادن در پشت چشمی تلسکوپ می توانید از ماه تصویر بگیرید |