تالار گفتگو ستاره‌شناسان
گزارش پنجمین باشگاه ستاره شناسی همدان - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گروه‌های ستاره‌شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html)
+--- انجمن: باشگاه‌های ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-47.html)
+--- موضوع: گزارش پنجمین باشگاه ستاره شناسی همدان (/thread-1593.html)



گزارش پنجمین باشگاه ستاره شناسی همدان - yperseusy - 07-26-2010

بهنام جان اگه يه عكسي هم مگذاشتي بد نميشد ها :wink: Big Grin