![]() |
|
گزارش پنجمین باشگاه ستاره شناسی همدان - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: باشگاههای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-47.html) +--- موضوع: گزارش پنجمین باشگاه ستاره شناسی همدان (/thread-1593.html) |
گزارش پنجمین باشگاه ستاره شناسی همدان - yperseusy - 07-26-2010 بهنام جان اگه يه عكسي هم مگذاشتي بد نميشد ها :wink:
|