![]() |
|
jazebe - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-61.html) +--- موضوع: jazebe (/thread-160.html) |
jazebe - matin - 09-25-2006 chera jazebe vojod dare age vojod nadasht chi mishod?aya ajsami ke be dore ye kanon micharkhand jazebe darand?????? jazebe - مهمان - 09-26-2006 اگر جاذبه نبود ما در روی زمین نبودیم. جاذبه ناشی از گردش مرکز زمین به دور خود است و اصولا هر جسم دارای جاذبه است حتی بدن انسان!!!! هر دو جسم که به دور یکدیگر در چرخش هستند دارای جاذبه می باشند |