![]() |
|
سوال از ماه - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: سوال از ماه (/thread-1610.html) |
سوال از ماه - asghary - 08-03-2010 لطفا محاسبه با فرمول و عدد گردش ماه دور زمین و خود انرژی ماه رو رو سایت بگذارید.ممنون سوال از ماه - Virologist - 08-03-2010 اگه ممکنه سوالتون رو روشنتر بیان کنید-من نفهمیدم مرسی |