تالار گفتگو ستاره‌شناسان
استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! (/thread-1627.html)



استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - astronomer50 - 08-09-2010

سلام دوستان

یه سوال

آیا می تونم از یه تلسکوپ "3 شکستی به عنوان جوینده رو یه "10 دابسونی وصلش کنم؟

ممنون :wink:


استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - abadanastro - 08-09-2010

بله میشه اگه رابط مناسب داشته باشی


استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - مهمان - 08-09-2010

بله می توانید استفاده کنید. برای این کار باید رابطی برایش بسازید که کار بسیار دقیقی است