![]() |
|
استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! (/thread-1627.html) |
استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - astronomer50 - 08-09-2010 سلام دوستان یه سوال آیا می تونم از یه تلسکوپ "3 شکستی به عنوان جوینده رو یه "10 دابسونی وصلش کنم؟ ممنون :wink: استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - abadanastro - 08-09-2010 بله میشه اگه رابط مناسب داشته باشی استفاده از تلسکوپ به عنوان جوینده!! - مهمان - 08-09-2010 بله می توانید استفاده کنید. برای این کار باید رابطی برایش بسازید که کار بسیار دقیقی است |