![]() |
|
اتصال تلسكوپ به لب تاب - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: اتصال تلسكوپ به لب تاب (/thread-1628.html) |
اتصال تلسكوپ به لب تاب - omid1100 - 08-09-2010 سلام دوستان :mrgreen: مي خواستم ببينم ميشه تلسكوپو به لب تاب وصل كرد و هر چيرو كه تو تلسكوپ ميبيني تو لب تاب هم ببيني!!!؟:| اتصال تلسكوپ به لب تاب - abadanastro - 08-09-2010 با وبکم میشه اتصال تلسكوپ به لب تاب - omid1100 - 08-09-2010 براي اتصال نياز به نرم افزاري هم هست؟ اتصال تلسكوپ به لب تاب - Sky_Watcher - 08-09-2010 اگه تلسکوپ با فیش USB به لب تاب وصل بشه ، خود کامپیوتر میشناسه. ولی برای کنترل تلسکوپ با لب تاب به نرم افزار Sky map نیاز داری در نرم افزار Sky map ، در قسمت تنظیماتش نوع تلسکوپتو از داخل لیست پیدا میکنی و بعد گزینه ی اتصال رو میزنی. البته تو این نرم افزار همه چیز انگلیسیه نرم افزار ها ی دیگه ای هم هستند که فکر کنم Stellarium هم جزوشون باشه. |