تالار گفتگو ستاره‌شناسان
اتصال تلسكوپ به لب تاب - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: اتصال تلسكوپ به لب تاب (/thread-1628.html)



اتصال تلسكوپ به لب تاب - omid1100 - 08-09-2010

سلام دوستان :mrgreen:
مي خواستم ببينم ميشه تلسكوپو به لب تاب وصل كرد و هر چيرو كه تو تلسكوپ ميبيني تو لب تاب هم ببيني!!!؟:|


اتصال تلسكوپ به لب تاب - abadanastro - 08-09-2010

با وبکم میشه


اتصال تلسكوپ به لب تاب - omid1100 - 08-09-2010

براي اتصال نياز به نرم افزاري هم هست؟


اتصال تلسكوپ به لب تاب - Sky_Watcher - 08-09-2010

اگه تلسکوپ با فیش USB به لب تاب وصل بشه ، خود کامپیوتر میشناسه.
ولی برای کنترل تلسکوپ با لب تاب به نرم افزار Sky map نیاز داری
در نرم افزار Sky map ، در قسمت تنظیماتش نوع تلسکوپتو از داخل لیست پیدا میکنی و بعد گزینه ی اتصال رو میزنی.
البته تو این نرم افزار همه چیز انگلیسیه Big Grin
نرم افزار ها ی دیگه ای هم هستند که فکر کنم Stellarium هم جزوشون باشه.