![]() |
|
مقر سمتی-ارتفاعی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: مقر سمتی-ارتفاعی (/thread-1638.html) |
مقر سمتی-ارتفاعی - roobahak - 08-11-2010 سلام دوستان.من می خوام یک 6 اینچ شکستی که وزنش حدود 8 کیلو هست رو روی یک مقر سمتی-ارتفاعی سوار کنم. چی پیشنهاد میدین؟ az4 خوبه؟ مقر سمتی-ارتفاعی - roobahak - 08-15-2010 خیلی ممنون مقر سمتی-ارتفاعی - yperseusy - 08-15-2010 بچه ها اين دوستمون رو كمك كنيد لطفا :wink: |