![]() |
|
رصد - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: رصد دنباله دارها (https://www.astrotalk.ir/forum-19.html) +--- موضوع: رصد (/thread-165.html) |
رصد - mahsa18 - 10-13-2006 سلام این دنباله دار رو میتونیم با چشم غیر مصلح هم ببینیم؟ :?: رصد - amir hosein - 02-15-2010 سلام،من تازه تلسکوپ خريدم و نمی تونم ازش استفاده کنم،میشه راهنماییم کنید. :!: :?: رصد - HAMEDSOLEIMANI - 02-15-2010 سلام دوستان. من هر ماه در باشگاه نجوم تهران سخنراني كوتاهي با عنوان آسمان در اين ماه دارم كه در اون هر ماه يك صورت فلكي و ژديده هاي آسماني رو معرفي مي كنم... ضمنا بخش آخر اين سخنراني به وضعيت رصدي دنباله دارها ي خوب و قابل رصد در ماه بر ميگرده و اطلاعات اون رو براي همه شرح ميدم... اگر باشگاه نجوم تهران هستيد دز خدمتتون هستم و اگر حضور نداريد به من اي - ميل بزنيد تا براتون اطلاعاتش رو بفرستم. hamed.soleimani2010@hotmail.com رصد - HAMEDSOLEIMANI - 02-15-2010 amir hosein نوشته: سلام،من تازه تلسکوپ خريدم و نمی تونم ازش استفاده کنم،میشه راهنماییم کنید. :!: :?:مدل و اندازه ي تلسكوپتون رو بگيد تا كمكتون كنم... |