![]() |
|
تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... (/thread-1654.html) |
تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - ORION-M42 - 08-16-2010 با سلام برای تمیز کردن چشمی ها فیلترها و عدسی بارلو و فایندر بهتره ازچه موادی استفاده کرد ؟ آیا اسپری و دست مالی که برای تمیز کردن عینک به کار میره برای این کار مناسب هست ؟ ممنون تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - مهمان - 08-18-2010 درود بر شما بله همین ها کافی است. تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - ORION-M42 - 08-18-2010 متشکر |