تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... (/thread-1654.html)



تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - ORION-M42 - 08-16-2010

با سلام

برای تمیز کردن چشمی ها فیلترها و عدسی بارلو و فایندر بهتره ازچه موادی استفاده کرد ؟

آیا اسپری و دست مالی که برای تمیز کردن عینک به کار میره برای این کار مناسب هست ؟

ممنون


تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - مهمان - 08-18-2010

درود بر شما

بله همین ها کافی است.


تمیز کردن چشمی ها فیلترهاو... - ORION-M42 - 08-18-2010

متشکر