تالار گفتگو ستاره‌شناسان
دوربين تک چشمی روسی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: دوربین دوچشمی (https://www.astrotalk.ir/forum-37.html)
+--- موضوع: دوربين تک چشمی روسی (/thread-1681.html)



دوربين تک چشمی روسی - vadim - 08-25-2010

salam aia kasi midune az koja mishe durbine tak cheshmie rusi tahiie kard?shaiad kasi baraie foroosh dashte bashe.mamnun az rahnamaitun


دوربين تک چشمی روسی - vadim - 08-25-2010

in durbin 30-60x70 hast


دوربين تک چشمی روسی - only orion - 08-25-2010

سلام
من این دوربین رو دارم.به نظر من و خیلی های دیگه بی کیفیت ترین دوربین موجود در ایران همین دوربینه.کیفیت و شفافیت تصویرش افتضاحه.خرید این دوربین واقعا اشتباه هست.