![]() |
|
دوربين تک چشمی روسی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: دوربین دوچشمی (https://www.astrotalk.ir/forum-37.html) +--- موضوع: دوربين تک چشمی روسی (/thread-1681.html) |
دوربين تک چشمی روسی - vadim - 08-25-2010 salam aia kasi midune az koja mishe durbine tak cheshmie rusi tahiie kard?shaiad kasi baraie foroosh dashte bashe.mamnun az rahnamaitun دوربين تک چشمی روسی - vadim - 08-25-2010 in durbin 30-60x70 hast دوربين تک چشمی روسی - only orion - 08-25-2010 سلام من این دوربین رو دارم.به نظر من و خیلی های دیگه بی کیفیت ترین دوربین موجود در ایران همین دوربینه.کیفیت و شفافیت تصویرش افتضاحه.خرید این دوربین واقعا اشتباه هست. |