![]() |
|
false dusk - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: false dusk (/thread-1696.html) |
false dusk - sunyyyyy - 08-28-2010 ببخشید .کسی میتونه بگه false dusk چیه ؟ :?: با تشکر false dusk - astronomer50 - 08-29-2010 سلام میشه بگید این یک اصطلاح نجومی هست یا تو نرم افزاری چیزی این کلمه رو دیدید؟ false dusk - sunyyyyy - 08-30-2010 سلام.يک اصطلاحه نجوميه.يه چيزی درباريه نور.اگه اشتباه نکنم |