تالار گفتگو ستاره‌شناسان
false dusk - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: false dusk (/thread-1696.html)



false dusk - sunyyyyy - 08-28-2010

ببخشید .کسی میتونه بگه false dusk چیه ؟ :?: با تشکر


false dusk - astronomer50 - 08-29-2010

سلام

میشه بگید این یک اصطلاح نجومی هست یا تو نرم افزاری چیزی این کلمه رو دیدید؟


false dusk - sunyyyyy - 08-30-2010

سلام.يک اصطلاحه نجوميه.يه چيزی درباريه نور.اگه اشتباه نکنم