![]() |
|
لکه ی 1101 ناپدید شد - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: خورشيد (https://www.astrotalk.ir/forum-30.html) +--- موضوع: لکه ی 1101 ناپدید شد (/thread-1723.html) |
لکه ی 1101 ناپدید شد - arcturus - 09-10-2010 لکه ی 1101 ناپدید شد ...راستی این چه وضعیه رمز کاربریه قبلیه من پاک شده به کی بگم :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: |