تالار گفتگو ستاره‌شناسان
لکه ی 1101 ناپدید شد - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: خورشيد (https://www.astrotalk.ir/forum-30.html)
+--- موضوع: لکه ی 1101 ناپدید شد (/thread-1723.html)



لکه ی 1101 ناپدید شد - arcturus - 09-10-2010

لکه ی 1101 ناپدید شد ...راستی این چه وضعیه رمز کاربریه قبلیه من پاک شده به کی بگم :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: