![]() |
|
فیلم مریخ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html) +--- موضوع: فیلم مریخ (/thread-1725.html) |
فیلم مریخ - behzad ashi - 09-13-2010 اگه فیلم جالبی از سطح مریخ سراغ دارین،ممنون میشم لینکشو اینجا بذارین! مثل این: http://www.nasa.gov/multimedia/videogallery/index.html?media_id=17555219 فیلم مریخ - behzad ashi - 09-13-2010 یعنی هیچکس فیلمی سراغ نداره؟؟؟؟؟؟؟ :?: :!: فیلم مریخ - Sky_Watcher - 09-14-2010 پیشنهاد میکنم که بازی Red Faction 3 رو بخرید این بازی کاملا در مریخ است و شاید از اینکه در فضای مریخ بازی میکنید ، لذت ببرید من این بازی رو خریدم و راضی هستم. فیلم مریخ - behzad ashi - 09-14-2010 خیلی ممنون از لینکتون!!!!!!! :? |