تالار گفتگو ستاره‌شناسان
فیلم مریخ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های درونی (https://www.astrotalk.ir/forum-32.html)
+--- موضوع: فیلم مریخ (/thread-1725.html)



فیلم مریخ - behzad ashi - 09-13-2010

اگه فیلم جالبی از سطح مریخ سراغ دارین،ممنون میشم لینکشو اینجا بذارین! Tongue
مثل این:
http://www.nasa.gov/multimedia/videogallery/index.html?media_id=17555219


فیلم مریخ - behzad ashi - 09-13-2010

یعنی هیچکس فیلمی سراغ نداره؟؟؟؟؟؟؟ :?: :!:


فیلم مریخ - Sky_Watcher - 09-14-2010

پیشنهاد میکنم که بازی Red Faction 3 رو بخرید
این بازی کاملا در مریخ است و شاید از اینکه در فضای مریخ بازی میکنید ، لذت ببرید
من این بازی رو خریدم و راضی هستم.


فیلم مریخ - behzad ashi - 09-14-2010

خیلی ممنون از لینکتون!!!!!!! :?