تالار گفتگو ستاره‌شناسان
گشت رصدی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: گشت رصدی (/thread-173.html)



گشت رصدی - nasa-k - 11-20-2006

سلام
آقای جعفری زاده می تونم تواین رصدتلسکوپم رو بیارم Cry