![]() |
|
گشت رصدی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html) +--- موضوع: گشت رصدی (/thread-173.html) |
گشت رصدی - nasa-k - 11-20-2006 سلام آقای جعفری زاده می تونم تواین رصدتلسکوپم رو بیارم
|