تالار گفتگو ستاره‌شناسان
تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html)
+--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html)
+--- موضوع: تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی (/thread-1761.html)



تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - mars_mhg - 11-14-2010

سلام
کسی هست که در مورد تنظیم آینه های تلسکوپ نیوتنی اطلاعات داشته باشه ؟


تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - astronomer50 - 11-14-2010

mars_mhg نوشته: سلام
کسی هست که در مورد تنظیم آینه های تلسکوپ نیوتنی اطلاعات داشته باشه ؟

سلام
منظورتون همخطی آینه ها است؟


تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - mars_mhg - 11-22-2010

با درود فراوان
بله . فکر میکنم تنظیم آینه های تلسکوپم بهم خورده چون در هوای نسبتا صا ف رگه های مشتری رو خوب نمیتونم ببینم .