![]() |
|
تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی (/thread-1761.html) |
تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - mars_mhg - 11-14-2010 سلام کسی هست که در مورد تنظیم آینه های تلسکوپ نیوتنی اطلاعات داشته باشه ؟ تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - astronomer50 - 11-14-2010 mars_mhg نوشته: سلام سلام منظورتون همخطی آینه ها است؟ تنظیم آیینه های تلسکوپهای نیوتونی - mars_mhg - 11-22-2010 با درود فراوان بله . فکر میکنم تنظیم آینه های تلسکوپم بهم خورده چون در هوای نسبتا صا ف رگه های مشتری رو خوب نمیتونم ببینم . |