![]() |
|
برگشتم با یه سوال!!! - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: اخترفیزیک و کیهانشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-9.html) +--- انجمن: اخترفیزیک تئوری (https://www.astrotalk.ir/forum-60.html) +--- موضوع: برگشتم با یه سوال!!! (/thread-1774.html) |
برگشتم با یه سوال!!! - Virologist - 11-27-2010 سلام به دوستان عزیزم خیلی هواتونو کرده بودم انشالا که همه خوب و خوشو سلامتن چقدر عضو جدید!!! کلی کیف کردم خوب زیاد وقتتون رو نمیگیرم و اینم سوال: معادله ای میشناسید که 3 عامل زمان-سرعت جسم و سرعت نور رو یه جا با هم داشته باشه؟؟ مرسی برگشتم با یه سوال!!! - abadanastro - 11-27-2010 سلام دلمون برات تنگ شده بود برگشتم با یه سوال!!! - New Astronomer - 11-28-2010 Virologist نوشته: معادله ای میشناسید که 3 عامل زمان-سرعت جسم و سرعت نور رو یه جا با هم داشته باشه؟؟ سلام این دقیقاً همون معادله تبدیل لورنتس در نسبیت خاص است:
برگشتم با یه سوال!!! - Virologist - 11-29-2010 دقیقا دنبال یه همچین چیزی بودم دستت درد نکنه |