![]() |
|
تلسکوب های مجازی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: ابزارهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-5.html) +--- انجمن: تلسکوپ (https://www.astrotalk.ir/forum-36.html) +--- موضوع: تلسکوب های مجازی (/thread-1784.html) |
تلسکوب های مجازی - Dark Sky - 12-13-2010 سلام به همگی.کسی اطلاعاتی در مورد تلسکوب های مجازی داره؟ کسی برای استفاده ادرس سایتی بلده؟ ممنون میشم کمکم کنید.فوریه :? تلسکوب های مجازی - astronomer50 - 12-13-2010 سلام می تونید این کلمه رو تو گوگل جستجو کنید. virtual observatory این سایت هم هست :http://www.us-vo.org/ موفق باشید :wink: تلسکوب های مجازی - Dark Sky - 12-13-2010 تو گوگل search کردم ولی سر در نیاوردم یعنی تصور میکردم جور دیگه ای باشه.ممنونم تلسکوب های مجازی - parsag20 - 12-13-2010 فکر کنم منظور شما همچین سایتی باشد: http://www.universealive.com/ http://www.universealive.com/defaultfa.htm سر به هوا باشید......... |