![]() |
|
خورشید گرفتگی 14 دی 1389 - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی (https://www.astrotalk.ir/forum-29.html) +--- موضوع: خورشید گرفتگی 14 دی 1389 (/thread-1802.html) |
خورشید گرفتگی 14 دی 1389 - astronomer50 - 01-04-2011 سلام دوستان امروز خورشید گرفتگی رو رصد کردید؟؟؟ واقعا عالی بود !! کسی عکسی ازش نگرفته ؟؟ من دوربینم خراب شده بود موفق باشید |