تالار گفتگو ستاره‌شناسان
خورشید گرفتگی 14 دی 1389 - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی (https://www.astrotalk.ir/forum-29.html)
+--- موضوع: خورشید گرفتگی 14 دی 1389 (/thread-1802.html)



خورشید گرفتگی 14 دی 1389 - astronomer50 - 01-04-2011

سلام دوستان

امروز خورشید گرفتگی رو رصد کردید؟؟؟

واقعا عالی بود !! Big Grin

کسی عکسی ازش نگرفته ؟؟ من دوربینم خراب شده بود Cry Cry Cry

موفق باشید