![]() |
|
انجمن نجوم ویکتور هامبارسومیان ت - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +--- موضوع: انجمن نجوم ویکتور هامبارسومیان ت (/thread-183.html) |
انجمن نجوم ویکتور هامبارسومیان ت - argin - 12-11-2006 انجمن ستاره شناسی و.هامبارسومیان تهران از سال 1993 در موسسه فرهنگی ورزشی ارامنه سیپان شروع به فعالیت کرد و در طی 13 سال توانست رصدگران فراوانی را از قشر ارمنی جمع اوری کند از جمله اوشین زاکاریان و .... در حال حاظر گروه با بیش از 14 عضو به فعالیت خود ادامه میدهد ابزار رصدی گروه: تلسکوپ 8 اینج دابسونی . 4 اینچ نیوتونی . دوچشمی 30*70 و 40*60 به زودی وب سایت گروه راه اندازی میشه ونحوه تماس با گروه رو میل خودمه انجمن نجوم ویکتور هامبارسومیان ت - مهمان - 12-12-2006 بسیار خوشحال می شویم که فعالیتهای شما ادامه داشته باشد |