تالار گفتگو ستاره‌شناسان
پروژه يEmitsدر تهران - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: پروژه يEmitsدر تهران (/thread-1842.html)



پروژه يEmitsدر تهران - yperseusy - 03-09-2011

[عکس: ndhw5ujn0yb7tfvwdpi.jpg]


پروژه يEmitsدر تهران - abadanastro - 03-09-2011

مردان زمینی در آسمان !
پایینش هم نوشتید مادر علم نجوم و اخترفیزیک ایران !!!
بهتر نبود بجای مردان مینوشتید مردان و زنان ؟


پروژه يEmitsدر تهران - yperseusy - 03-09-2011

اين اسم پروژه هستش !!!
و فقط قرار بود در مورد كاشاني باشه كه با درگذشت بانوي نجوم ايران ما اين برنامه رو هم براي گرامي داشت ايشون اضافه كرديم!!!
www.emits.ir