![]() |
|
پروژه يEmitsدر تهران - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: پروژه يEmitsدر تهران (/thread-1842.html) |
پروژه يEmitsدر تهران - yperseusy - 03-09-2011
پروژه يEmitsدر تهران - abadanastro - 03-09-2011 مردان زمینی در آسمان ! پایینش هم نوشتید مادر علم نجوم و اخترفیزیک ایران !!! بهتر نبود بجای مردان مینوشتید مردان و زنان ؟ پروژه يEmitsدر تهران - yperseusy - 03-09-2011 اين اسم پروژه هستش !!! و فقط قرار بود در مورد كاشاني باشه كه با درگذشت بانوي نجوم ايران ما اين برنامه رو هم براي گرامي داشت ايشون اضافه كرديم!!! www.emits.ir |