![]() |
|
مستند 4 - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: مستند 4 (/thread-1851.html) |
مستند 4 - shabaviz - 03-20-2011 سلام بچه ها،همين الان بزنين شبكه 4 داره مستند كاوش در فضا پخش ميشه،تازه شروع شده! |