تالار گفتگو ستاره‌شناسان
ساخت رادیو تلسکوپ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: ساخت رادیو تلسکوپ (/thread-1873.html)



ساخت رادیو تلسکوپ - MY SKY - 05-04-2011

یچه کسی طرز ساختن رادیو تلسکوپ رو بلده؟


ساخت رادیو تلسکوپ - arashlolos - 05-18-2011

MY SKY نوشته: یچه کسی طرز ساختن رادیو تلسکوپ رو بلده؟

http://gira88.blogfa.com/


ساخت رادیو تلسکوپ - MY SKY - 05-18-2011

اما چیزی درباره ی ساخت ننوشته بود Sad