![]() |
|
ساخت رادیو تلسکوپ - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html) +--- موضوع: ساخت رادیو تلسکوپ (/thread-1873.html) |
ساخت رادیو تلسکوپ - MY SKY - 05-04-2011 یچه کسی طرز ساختن رادیو تلسکوپ رو بلده؟ ساخت رادیو تلسکوپ - arashlolos - 05-18-2011 MY SKY نوشته: یچه کسی طرز ساختن رادیو تلسکوپ رو بلده؟ http://gira88.blogfa.com/ ساخت رادیو تلسکوپ - MY SKY - 05-18-2011 اما چیزی درباره ی ساخت ننوشته بود
|