تالار گفتگو ستاره‌شناسان
نحوه ی عکاسی نجومی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-88.html)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد عکاسی آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-26.html)
+--- موضوع: نحوه ی عکاسی نجومی (/thread-1916.html)



نحوه ی عکاسی نجومی - galaxy999 - 06-28-2011

آقایون و خانوما،پسرا و دخترا اگه میشه مختصر و مفید و قابل فهم بهم بگید چطور میتونم از جرم سماوی عکس بگیرم؟


نحوه ی عکاسی نجومی - مهمان - 06-28-2011

درود بر شما

لینک های زیر را مطالعه کنید :

viewtopic.php?f=26&t=2921

http://www.nightsky.ir/content/view/1520/39/


نگاهی هم می توانید به بخش زیر بیندازید :

viewforum.php?f=26