![]() |
|
آتلانتیس فرود آمد - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: دانش هوافضا (https://www.astrotalk.ir/forum-13.html) +--- انجمن: شاتلها ( فضاپیماها) (https://www.astrotalk.ir/forum-84.html) +--- موضوع: آتلانتیس فرود آمد (/thread-1933.html) |
آتلانتیس فرود آمد - over sky - 07-13-2011 شامگاه جمعه به وقت ایران آخرین شاتل سازمان فضایی امریکا از زمین برخاست . اگر شما یک فضانورد بودید دوست داشتید با چه وسیله ای یا با کدام یک از شاتل های ناسا به خارج از زمین سفر کنید ؟ آتلانتیس فرود آمد - MY SKY - 07-14-2011 با فضت پیمای اتلانتیس من بصورت زنده پرواز رو دیدم دلتون بسوووووزه :lol: :lol: آتلانتیس فرود آمد - over sky - 07-14-2011 خوش به حالتون اونجا بودین عکسی فیلمی چیزی نگرفتین به ما هم نشون بدین ؟ آتلانتیس فرود آمد - MY SKY - 07-14-2011 در سایت نارنجی دیدم و متاسفانه عکسی نگرفتم
|