تالار گفتگو ستاره‌شناسان
ماه گرفتگی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: گزارش های رصدی (https://www.astrotalk.ir/forum-14.html)
+--- موضوع: ماه گرفتگی (/thread-1935.html)



ماه گرفتگی - night_astronomer - 07-14-2011

سلام به همه ی دوستان...من عضو جدید هستم از سبزوار...امیدوارم به کمک شما دوستان پیشرفت کنم....و در 25 خرداد...چند رصد گر و من برای عموم در مکان شیر احمد در اطراف سبزوار رصد ماه گرفتگی برگزار کردیم...تا نزدیکی صبح!!!...جای همه خالی Big Grin


ماه گرفتگی - MY SKY - 07-14-2011

تاپیک ایجاد کردی دل ما رو اب کنی :lol:


ماه گرفتگی - night_astronomer - 07-14-2011

سلام...ممنون که برام نوشتید... Smile


ماه گرفتگی - Regulus - 07-14-2011

بذارید گربه رو دم حجله بکشم. night_astronomer ورودتو تبریک می گم ولی تاپیک الکی زدی که نه میشه در موردش بحث کرد و نه جواب داد. برای معرفی هم تاپیکی با همین نام (معرفی) وجود داره. ناراحت نشو این کار همیشگی منه. :wink: