![]() |
|
انجمن ستاره شناسي بهبهان - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گروههای ستارهشناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-6.html) +--- انجمن: انجمنهای ستاره شناسی (https://www.astrotalk.ir/forum-46.html) +---- انجمن: انجمن ستارهشناسی بهبهان (https://www.astrotalk.ir/forum-77.html) +---- موضوع: انجمن ستاره شناسي بهبهان (/thread-1965.html) |
انجمن ستاره شناسي بهبهان - amintorbati - 08-04-2011 اين انجمن از سال هشتاد و يك راه اندازي شد و شروع به فعاليت نمود . اين انجمن افتخار اين را دارد كه اولين و موثر ترين گام در اين شهرستان جهت آشنايي مردم با آسمان شب را برداشته است. چنان كه در حال حاضر براي تمامي مردم كاملا شناخته شده است . اين انجمن با پشتيباني و حمايت دوست عزيزم جناب آقاي خسرو جعفري زاده مشكلات زيادي را پشت سر گذاشته و كماكان به فعاليت خود ادامه مي دهد . سايت انجمن ستاره شناسي بهبهان : http://www.behbahanastro.mihanblog.com/ انجمن ستاره شناسي بهبهان - khosro777 - 08-08-2011 درود بر شما بسیار خوشحال هستم که انجمن شما به فعالیت خود ادامه می دهد و هر کمکی که از دستم بر آید برای شما انجام خواهم داد
|