![]() |
|
هواشناسی - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html) +--- انجمن: رصد ژرفای آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-24.html) +--- موضوع: هواشناسی (/thread-1991.html) |
هواشناسی - mohamad - 08-16-2011 سلام بحث هواشناسی هم خوبه !! :-d [attach=config]910[/attach] هواشناسی - khosro777 - 08-16-2011 بله این موضوع هم خوب است. در صورت استقبال بخش خاصی برای آن اختصاص خواهم داد |