تالار گفتگو ستاره‌شناسان
هواشناسی - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: آسمان شب (https://www.astrotalk.ir/forum-3.html)
+--- انجمن: رصد ژرفای آسمان (https://www.astrotalk.ir/forum-24.html)
+--- موضوع: هواشناسی (/thread-1991.html)



هواشناسی - mohamad - 08-16-2011

سلام

بحث هواشناسی هم خوبه !! :-d

[attach=config]910[/attach]


هواشناسی - khosro777 - 08-16-2011

بله این موضوع هم خوب است. در صورت استقبال بخش خاصی برای آن اختصاص خواهم داد