تالار گفتگو ستاره‌شناسان
صورت در مریخ - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های بیرونی (https://www.astrotalk.ir/forum-34.html)
+--- موضوع: صورت در مریخ (/thread-2012.html)



صورت در مریخ - امیر - 08-28-2011

:roll:در سال 1976 کاوشگر مدارگرد وایکینگ1 مجموعه عکسی از مریخ تهیه کرد این عکسها ساختاری رادر سطح مریخ نشان دادند که تداعی کننده ی صورت یک انسان بود برخی گمان میکردند که این ساختار مجسمه ی بزرگی است که نوعی موجود هوشمند آن را ساخته در واقع این عکس نشان دهنده ی یک کوه است:p


صورت در مریخ - amir adib - 03-01-2012

نظر شما در این باره چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:confused::confused::confused::confused:


صورت در مریخ - mohammad_reza - 03-01-2012

همش فوتوشاپهSmileSmileSmile


صورت در مریخ - khosro777 - 03-02-2012

این هم تصویر این کوه که به شکل صورت دیده می شود :


لینک مطلب اصلی :

Unmasking the Face on Mars - NASA Science