تالار گفتگو ستاره‌شناسان
سیاه چاله ها و تشکیل آنها - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html)
+--- موضوع: سیاه چاله ها و تشکیل آنها (/thread-2025.html)



سیاه چاله ها و تشکیل آنها - امیر - 09-01-2011

سیاه چاله ها چطور تشکیل میشند؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی مهمه لطفا جواب بدین:confused:


سیاه چاله ها و تشکیل آنها - M_Saturn - 09-01-2011

لطفاً مراجعه کنید به:
اخترفیزیک رصدی
[h=3]سیاه چاله ها[/h]