![]() |
|
سیاه چاله ها و تشکیل آنها - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: گوناگون (https://www.astrotalk.ir/forum-7.html) +--- انجمن: پرسش و پاسخ (https://www.astrotalk.ir/forum-48.html) +--- موضوع: سیاه چاله ها و تشکیل آنها (/thread-2025.html) |
سیاه چاله ها و تشکیل آنها - امیر - 09-01-2011 سیاه چاله ها چطور تشکیل میشند؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی مهمه لطفا جواب بدین:confused: سیاه چاله ها و تشکیل آنها - M_Saturn - 09-01-2011 لطفاً مراجعه کنید به: اخترفیزیک رصدی [h=3]سیاه چاله ها[/h] |