تالار گفتگو ستاره‌شناسان
مشتری - نسخه قابل چاپ

+- تالار گفتگو ستاره‌شناسان (https://www.astrotalk.ir)
+-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html)
+--- انجمن: سیاره های بیرونی (https://www.astrotalk.ir/forum-34.html)
+--- موضوع: مشتری (/thread-2038.html)



مشتری - امیر - 09-08-2011

قطر مشتری در سال 1 میلی متر کم می شه این هم بر اثر جاذبشه که سیا ره رو منقبض میکنه