![]() |
|
مشتری - نسخه قابل چاپ +- تالار گفتگو ستارهشناسان (https://www.astrotalk.ir) +-- انجمن: منظومه خورشیدی (https://www.astrotalk.ir/forum-4.html) +--- انجمن: سیاره های بیرونی (https://www.astrotalk.ir/forum-34.html) +--- موضوع: مشتری (/thread-2038.html) |
مشتری - امیر - 09-08-2011 قطر مشتری در سال 1 میلی متر کم می شه این هم بر اثر جاذبشه که سیا ره رو منقبض میکنه |